Postaram się to opisać jakoś składnie. Ostatnio przegraliśmy kilka bitw, które mogły być wygrane, dzięki strategicznym posunięciom i wykorzystaniu możliwości jakie daje nam nowa wersja.
Atak a mur. Większość osób boi się wysokiego muru przy atakach, co jest zupełnie niepotrzebne. Im wyższy mur tym większy bonus do ataku o ile oczywiście wysyłamy wojsko w określony sposób. Dlatego jeśli mamy do wyboru atak na lotkę, lub atak na miasto o wysokim murze powinniśmy wybrać miasto z jak największym murem.
Wysyłamy atak falowy. W pierwszej fali idą przede wszystkim moździerze, giganty i wiadomo tarany. Moździerze (600) i giganty (300) dostają bonus za wyłomy. W drugiej turze dosyłamy strzelców i balony, te dostają bonus kolejno 300 i 1200. Rachunek jest prosty strzelcom podnosi się atak z 64 na 300, balonom z 340 na 1200. Przy ataku 1000 strzelców podnosi nam się atak o 200k, przy 100 balonach o kolejne ok 100k. Czyli jeśli wyślemy w takiej kolejności możemy dostać 300k w ataku. Żadna obrona nawet za wysokim murem nie będzie skuteczna, dodam nawet, że atakując miasto zamiast np lotki uspimy czujność obrońcy (ba mniemam,ze w duchu będzie z nas brechtał, że jesteśmy mega idiotami, że rzucamy się na mur, uśmiech schodzi im dopiero z ust widząc różnice w stosunku ataku do obrony. Zwykle wtedy jest juz za późno na wołanie wsparcia, czasem zyskuje się w ten sposób godzinkę.
|